اجاره انبار در تهران

اجاره انبار در تهران

انبار عمومی اطراف تهران

انبار عمومی اطراف تهران : زمانی که به آمارهای مختلف در خصوص شهرهای کشورمان نگاه می‌کنیم، در صدر این نتایج تهران را می‌بینیم که با بیش از 9 میلیون نفر جمعیت نه تنها از نظر تراکم افراد ساکن در خود فاصله زیادی با دیگر شهرهای کشور به وجود آورده است، بلکه در مقیاس برون مرزی نیز دارای جایگاه و رکودهای قابل توجهی می‌باشد .

به عنوان مثال قرارگیری در رده بیست و چهارم شلوغ‌ترین شهرهای جهان، شناخته شدن به عنوان پرجمعیت‌ترین شهر غرب آسیا و حضور در رده سوم پر سکنه‌ترین شهر خاورمیانه پس از قاهره و استانبول به خوبی نشان می‌دهد که پایتخت کشورمان علاوه بر اینکه از چه پتانسیل گرانبهایی (یعنی نیروی انسانی پرشمار و جوان) بهره می‌برد، در عین حال با چه دردسرهایی هم دست به گریبان است .

به عنوان مثال وجود چنین جمعیتی در چشم تولیدکنندگان بسان وجود یک بازار پر منفعت بالقوه است که می‌تواند آنان را به سود قابل توجهی برساند . از سویی دیگر وجود نیروی کار پرتعداد نیز سبب می‌شود تا پروسه تولیدات این مجموعه‌ها با سرعت بیشتر و هزینه‌های کمتری دنبال شود . با کنار هم قرار دادن این ویژگی‌ها شهر تهران مکان مناسبی برای داشتن فعالیت‌های تولیدی و عرضه تولید به مصرفی و بلافاصله این محصولات است .

 

انتقال مراکز صنعتی به خارج شهر، عاملی برای رونق مرزهای غربی تهران

اگرچه این عوامل برای تولیدکنندگان مفید و مطلوب بوده و از آن استقبال می‌کنند اما آلودگی هوا، آلودگی صوتی، معضلات عبور و مرور یا ترافیک و مصرف منابع و انرژی مانند آب و برق در حالت عادی به اندازه‌ای زیاد است که بدون وجود کارخانجات نیز دردسر ساز می‌باشند .

در نتیجه اینکه همه کارخانه‌های بزرگ و شهرک‌های صنعتی ملزم به ادامه فعالیت‌های خود در خارج از تهران (به عنوان نزدیکترین نقاط به پایتخت) و رعایت همزمان قوانین و مقررات در حین منتفع شدن از نزدیکی به آزادراه‌های ترانزیتی کشور، درگاه‌های حمل و نقل مانند گمرک یا فرودگاه و همچنین همجواری با دفاتر مرکزی خود در تهران یا ادارات و وزارتخانه‌های دولتی که ارتباط تنگاتنگی با آنان دارند می‌باشند .

 

انبار عمومی اطراف تهران

با توجه به اینکه مجموعه‌های صنعتی و بازرگانی بخشی از فعالیت‌های خود را به خارج شهر منتقل کرده‌اند،  بدیهیست که به فضایی نیاز دارند تا مواد خام یا محصولات آماده خود را در آن ذخیره کنند . اگرچه این مجموعه‌ها عموماً دارای انبارهای مخصوص و مستقلی هستند، اما گاهی به دلیل نیاز مقطعی و موقتی به یک فضای اضافه به انبار عمومی اطراف تهران روی می‌آورند . مکانی که در عین قاعده‌مند بودن و حفظ سرمایه‌های کالایی آنان قیمت ارزان‌تری نیز در مقایسه با اجاره انبار خصوصی و نیمه خصوصی داشته و بدین ترتیب دارای صرفه اقتصادی بیشتری هم می‌باشند .

انبارهای عمومی به طور کلی در چارچوب دو تعریف کلی قرار می‌گیرند :

انبارهایی که به بخش‌های از هم جدایی تقسیم شده و مجموع این چند سوله یا ساختمان تحت نظارت یک کادر مدیریتی و اجرایی اداره می‌شود و
این انبارها فاقد مرزبندی‌ فیزیکی بوده و ممکن است محصولات چند مجموعه مختلف و غیر مرتبط با یکدیگر کنار یکدیگر قرار گیرند؛ با این توضیح که مقدار و مشخصات هریک معلوم بوده و این کنار هم بودن منجر به قاطی شدن یا برهم خوردن آمار و ترتیبشان نمی‌شود .


انبار برادران میری، انباری عمومی در حومه تهران

مجموعه پیش روی به عنوان انباری از دسته نخست، با تقسیم بندی فضای تحت اختیار خود به قطعات تفکیک شده و مجزا امکان بهره‌برداری از آن را به متقاضیان متعددی داده و در عین حال خدماتی همچون انبارگردانی، تخلیه و بارگیری را به آن‌ها ارائه می‌دهد .

وجود امنیت بالا بواسطه استفاده از سامانه‌هایی نظیر دزدگیر و دوربین‌های مداربسته، نیروی انسانی و سگ‌های نگهبان در شب در کنار وجود سیستم اطفاء حریق که به تائید سازمان آتش نشانی و شهرداری شهر قدس رسیده است از جمله عواملی هستند که سبب می‌شود تا خیال کارفرمایان از سلامت سرمایه‌شان راحت باشد. امکان بیمه این محصولات نیز از دیگر عواملیست که حتی آسیب دیدگی آن‌ها را هم با پرداخت خسارت مالی جبران می‌کند .

در نهایت لازم به ذکر است که چنانچه در پی اجاره انبار عمومی اطراف تهران هستید می‌توانید با ما تماس گرفته و از شرایط و قیمت‌های روز در کنار متراژ و امکانات انبارهای در دسترس آگاهی یابید .

 

 

 

 

Main Menu

Main Menu

Main Menu