اجاره انبار در تهران

اجاره انبار در تهران

 

اجاره انبار در شهریار : زمانی که در بزرگراه فتح به سمت شرق در حال حرکت هستیم، پیش از اتوبان آزادگان به مسیری با نام بزرگراه باغستان بر‌می‌خوریم که چنانه وارد آن شده و مسیر خود را تا میدان نماز ادامه دهیم وارد شهرستان شهریار می شویم . با قرار دادن این مسیر در کنار بلوارهای شاد چای، کلهر، شورا، شهید مداحی و جاده آدران - شهریار با شهری دارای چندین مسیر ورودی و خروجی مواجه می‌شویم که با پوشش زمین‌های زراعی و مناطق صنعتی فراوان، جایگاه فعالیت کسب و کارهای فراوانی می باشد .

از شهرک‌های صنعتی پرشمار این محدوده ( مانند منطقه صنعتی شهریار شامل مناطق آزاد صنعتی سیمین دشت ، زیبا دشت و صفادشت ) در کنار معادن شن و ماسه شمال این شهرستان گرفته تا زمین‌های زراعی متعددی که شهریار را به عنوان نگین سرسبز غرب تهران به انبار محصولاتی زراعی ارزشمند از قبیل انگور،  هلو، زرد آلو،  آلبالو،  گوجه سبز و ... برای پایتخت و سایر شهرهای کشور تبدیل کرده است، فعالیت‌های بنیادین تولیدی و کشاورزی در نواحی مذکور در جریان بوده که سبب شده است تا شهریار از جایگاه ویژه‌ای در زمینه‌های فوق برخوردار باشد .

توجه به همین نکته که شهرستان شهریار با داشتن قریب به 750 هزار نفر جمعیت دوازدهمین شهرستان پرجمعیت کشور است نشان می‌دهد که چه از نظر اقتصادی و تجارت و چه از نظر زندگی فردی، این شهرستان پتانسیل بالایی در ذخیره کالاهای فیزیکی و به طور ویژه انبار کردن آن‌ها دارد . این در حالیست که بسیاری از نقاط مذکور هنوز به بهره‌برداری نرسیده و دیر یا زود تقاضا برای در اختیار گرفتن چنین اماکنی افزایش خواهد یافت .

به همین منظور شناسایی یک مجموعه اجاره انبار در این حوالی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است .

 

یک انبار خوب دارای چه ویژگی‌هاییست؟

 

  • فضای در دسترس | ساختار انبار

هر کسب و کار به محیطی در حد و اندازه حجم محصولات یا سرمایه قابل پس انداز خود به شکل کالا یا مواد خام نیاز دارد . در همین رابطه زمانی که به امر اجاره انبار در شهریار می‌پردازیم باید به یاد داشته باشیم آیا طول، عرض و ارتفاع این انبار با کاربری مورد نظر ما در تناسب می‌باشد یا خیر!

این در حالیست که وجود یک رمپ برای بارگیری یا تخلیه کالا، دربی بزرگ که امکان جابجایی اجسام بزرگ را به ما می دهد، امکان داربست زدن یا قفسه‌بندی از دیگر ویژگی‌هاییست که می توان در خصوص فضای داخلی انبار به آن ها اشاره کرد .

 

  • امنیت

محصولاتی که در انبار نگهداری می‌شوند، حتی اگر از رده خارج شده هم باشند باز هم ارزنده بوده و دارای بهای قابل توجهی می‌باشند! این در حالیست که این محصولات معمولاً کالاهای دسته اولی هستند که در شرف فروش بوده یا قرار است در کالبد محصولی جدید مورد استفاده قرار گیرند . در نتیجه اینکه انبارها همچون بانک‌ها حافظ دارایی‌های مادی سپرده‌گذاران خود هستند، با این تفاوت که به جای نگهداری از پول آنان، از کالاهای منقول این افراد نگهداری می کنند .

با توجه به این توضیحات امنیت اجاره انبار در شهریار از اهمیت زیادی برخوردار است، امنیتی که بخشی از آن متوجه سرقت و سوء استفاده دیگران بوده و بخشی از آن نیز حول محور حراست از کالا در برابر عوامل مخرب محیطی می‌گردد .

به بیانی ساده‌تر وجود دیوارهای بلند در فضای خارجی انبار، حصارهایی غیر قابل نفوذ روی آن، دوربین‌های مدار بسته، سامانه اطفاء حریق،  نگهبانان شبانه روزی، حضور سگ‌های آموزش دیده در طول شب و سامانه دزدگیر از جمله امکاناتی هستند که از ورود سارقین به این محل جلوگیری می کنند .

این در حالیست که گاهی امنیت این محصولات در برابر نفوذ موجودات موذی، حشرات، گرد و غبار، نزولات آسمانی، سرما و گرما و دیگر عواملی که ممکن است با ساختار یک محصول ناسازگار باشد امنیت آن را تهدید می‌کند که انباری مجهز با توجه به ماهیت محصولات از آن‌ها حفاظت می‌کنند .

 

  • امکانات

وجود لیفتراک، جرثقیل سقفی، نیروهای حمل بار و همچنین عوامل اداری از جمله ابتدایی ترین امکاناتیست که سبب می شود تا نگهداری از کالاهای مورد نظر با سهولت بیشتری انجام شود .

  • محل قرارگیری

برای فردی که خواستار اجاره انبار در شهریار می‌باشد، وجود انبار در این محدوده از اهمیت زیادی برخوردار است، پس بهتر است تا انبار مذکور در حوالی این شهرستان قرار داشته باشد . مجموعه انبارهای برادران میری در کنار داشتن ویژگی های فوق، بواسطه احداث در شهر قدس یکی از نزدیکترین گزینه‌های اجاره انبار در شهریار بوده و بواسطه همسایگی با این شهر می تواند خدمات مورد نیاز متقاضیان این خدمت را به ایشان تقدیم کند .

 

  • زمان‌ دسترسی

پر واضح است که هر مجموعه دارای ساعات مشخصی برای سرویس دهی به مشتریان خود می‌باشد، با این حال از آنجایی که گاهی ورود و خروج کالا با برنامه‌های یک مجموعه همخوانی نداشته و نمی‌توان آن را نیز به تعویق انداخت، وجود انباری که بتوان با هماهنگی قبلی در روزهای تعطیل یا ساعاتی خارج از موعد معین بدان وارد شد از اهمیت بالایی برخوردار است .

Main Menu

Main Menu

Main Menu