اجاره انبار در تهران

اجاره انبار در تهران

اجاره انبار وسایل منزل در غرب تهران : همانطور که از نام لوازم خانگی برمی‌آید، جای این محصولات در خانه بوده و باید در این محیط از آن‌ها استفاده شود، اما گاهی پیش می‌ِآید که به دلایلی نیازمند نگهداری از آن‌ها در یک انبار هستیم .

در همین رابطه خانواده‌ای را تصور کنید که قرار است برای مدت زمانی طولانی از شهر خود دور بوده و پس از چندی به خانه‌شان بازگردند، مواردی که در هنگام مهاجرت‌های تحصیلی و غیردائمی به خارج از کشور یا مأموریت‌هایی شغلی به شهری دیگر زیاد رخ می‌دهند !

بدیهیست که گاهی امکان انتقال همه این محصولات به مقصد مورد نظر وجود نداشته و از سویی هم ممکن است خانه موقتی فرنیش و دارای لوازمی بهتر از اقلامی که از آن‌ها استفاده می‌کرده‌اند باشد؛ فلذا عدم انتقال این محصولات به محل جدید منطقی به نظر نمی‌رسد .

همه اینها در حالیست که معمولاً کمتر کسی پیدا می‌شود که برای مدتی طولانی خانه خود را به همان شکلی که بوده است رها کند و پس از چند سال بازگردد! به دلیل مشکلاتی که احتمال است پیش آید (مثلاً ترکیدگی لوله‌ها) و همچنین مزایای مالی معمولاً افراد صاحب خانه ، ملک خود را اجاره داده و مستاجران نیز مکان تحت اختیارشان را پس می‌دهند . اینجاست که نقش اجاره انبار وسایل منزل در غرب تهران پررنگ شده و بدین ترتیب به محلی برای ذخیره کردن محصولات مورد نظر تبدیل می‌شود .

 

چه افرادی به اجاره انبار وسایل منزل در غرب تهران علاقه‌مند هستند؟

  • افرادی که جهیزیه فرزند دم بخت خود را در مدتی چندماهه فراهم کرده و ملزم به نگهداری از آن‌ها تا زمان ازدواج و استقلال این زوج هستند، اماجای کافی برای این کار ندارند .
  • افرادی که متارکه کرده و علاقه‌مند به زندگی انفرادی نیستند، به نحوی که با دپو کردن جهیزیه یا وسایل خود نزد والدینشان بازمی‌گردند .
  • خانواده‌هایی که در مسیر بازسازی ملک خود قرار داشته و مایل به قرار داشتن وسایل خود در بحبوحه امور عمرانی نیستند . این خانواده ها به جای قرار دادن وسایل خود در مجاورت گچ و سیمان، رنگ، خاک اره و جابجایی‌های مستمر و خسته کننده، ترجیح می‌دهند تا برای مدتی کوتاه این محصولات به کلی از دسترسشان دور باشد .
  • خانواده‌هایی که منتظر آماده شدن منزل نوساز خود بوده و بخشی از وسایل خانگی‌شان (مانند دکوری‌های بزرگ) در این برهه کاربرد زیادی ندارند؛

از دیگر افرادی هستند که به شرط زندگی در مرزهای باختری پایتخت یا نواحی مجاور آن به اجاره انبار وسایل خانگی دراین منطقه نیازمندند .

 

ویژگی‌های یک انبار لوازم خانگی

لوازم خانگی طیف وسیعی از محصولاتیست که شاید از نظر ساختاری هیچ شباهتی با یکدیگر نداشته باشند، اما می‌توان شرایطی یکسان را برای نگهداری ایده‌آل از همه آن‌ها به وجود آورد . در همین رابطه پر واضح است که محصولی مانند فرش، یک صندلی چوبی، یک تلوزیون و ظروف چینی تقریباً از چهار ماده مختلف و از طریق روش‌های تولید گوناگون ساخته شده‌اند، اما می‌توان ویژگی‌های یکسانی را برای اجاره انبار وسایل منزل در غرب تهران که قرار است از آن‌ها محافظت کند تعریف کرد .

  • محافظت در برابر تهدیدات جوی

از بارش برف و باران گرفته تا تابش مستقیم خورشید، وجود گرد و غبار در هوا یا وزش باد و طوفان، جملگی عواملی هستند که منبعی طبیعی داشته و انسان قادر به کنترل آنها نیست و در عین حال می‌توانند مخرب‌ترین آثار را روی لوازم خانگی داشته باشند. به عنوان مثال لوازم برقی ممکن است با وجود کمترین رطوبت خراب شده، رنگشان در برابر تابش خورشید پریده، در موارد شدیدتر در اثر گرما آب شده و یا با دلیل وجود گرد و غبار به شدت کثیف شوند .

با عنایت به این مخاطرات، نخستین ویژگی‌ یک اجاره انبار وسایل منزل در غرب تهران ایزوله بودن آن در برابر عوامل مذکور است .

  • محافظت در برابر آسیب دیدگی فیزیکی

اگرچه دسته قبل نیز به بروز مشکلات فیزیکی منجر می‌شد، اما در این بخش بیشتر منظورمان آسیب‌های فیزیکی در اثر ضربه، فشار و سایر چالش‌هاییست که انسان عامل آن‌ها می‌باشد .

  • محافظت در برابر سرقت

چنانچه این محصولات برای ما مهم نبوده یا ارزش نگه داشتن نداشتند، به جای ذخیره ، آن‌ها را فروخته یا دور می‌انداختیم!

در نتیجه اینکه بهره‌مندی از خدمات مجموعه‌ای مانند انبار برادران میری که به صورت تخصصی به اجاره انبار وسایل منزل در غرب تهران پرداخته و بواسطه وجود دوربین‌های مدار بسته، سامانه دزدگیر، نیروی انسانی، سیستم اطفاء حریق و ...  در تحقق این اهداف گام برمی‌دارند در ذخیره‌سازی اصولی از این محصولات و محافظت در برابر سرقت بی‌تأثیر نمی‌باشد .

Main Menu

Main Menu

Main Menu