اجاره انبار در تهران

اجاره انبار در تهران

اجاره انبار در محمد شهر کرج : زمانی که به پراکندگی جمعیت در ایران نگاه می کنیم ، شاهد این هستیم که استان و شهر تهران با اختلافی محسوس نسبت به سایر همتایان خودشان در صدر پر جمعیت ترین ها می باشند . در همین رابطه با توجه به سرشماری سال 1395 در حالی استان تهران به عنوان پرجمعیت ترین بخش کشور جمعیتی افزون بر 13 میلیون دارد، جمعیت استان خراسان رضوی که در جایگاه بعدی قرار دارد تنها 6 میلیون و 400 هزار نفر یعنی کمتر از نصف تهران می باشد.

لازم به یادآوریست که امروز شهر کرج و توابع آن به استانی جداگانه تبدیل شده اند، فلذا این عدد برای تهران می توانست بعلاوه 2 میلیون و هفتصد هزار نفر دیگر شود .

با تکرار همین الگو شهر تهران دارای 8.7 میلیون نفر جمعیت بوده که تقریباً 3 برابر جمعیت 3 میلیون نفری مشهد می باشد . با عنایت به اینکه جمعیت سایر کلانشهرهای ایران به بالای 2 میلیون نفر هم نمی رسد، می توان ادعا کرد که جمعیت تهران به نسبت سایر شهرها به شدت زیادتر بوده و چگالی تعداد نفرات حاضر در آن بسیار زیاد می باشد .

 

دلایل پدید آمدن شهرهای جدید از جمله محمد شهر

 

پدید آمدن شهری مثل محمد شهر را می توان معلول افزایش جمعیت تهران و کرج دانست .  زمانی که به بررسی عوامل ازدیاد جمعیت تهران می پردازیم توآمان به عواملی دارای جاذبه و دافعه بر می خوریم؛ جاذبه نظیر فرصت های شغلی و وجود امکانات آموزشی، رفاهی، درمانی و ... که سبب می شود تا عده فراوانی به سمت تهران کشیده شده و دافعه نظیر خشکسالی، بیکاری یا عدم امکان پیشرفت در شهرهای کوچک که سکنه آن را به سمت تهران حرکت می دهد .

با مهاجرت افراد مذکور در کنار افزایش زاد و ولد و همچنین گران شدن پایتخت، بسیاری از افراد مذکور ترجیح می دهند تا با سکنی گزیدن در شهرهای اطراف تهران علاوه بر استفاده از امکانات مذکور، درگیر مخارج سنگین اجاره یا زندگی در تهران نشوند . در نتیجه کم کم شهرهایی که روزگاری یک یا چند روستا بوده‌اند با یکدیگر ادغام شده و رفته رفته به یک شهر بزرگتر تبدیل شده‌اند .

محمد شهر به عنوان شهری در غرب تهران، امروزه بواسطه وجود خط مترو و مسیرهای پرتردد تهران – کرج امروزه از جمله پررونق ترین شهرهای همسایه تهران شناخته می شود که بواسطه جمعیت 120 هزار نفری خود مستلزم بهره مندی از خدماتی نظیر اجاره انبار در محمد شهر کرج می باشد .

 

اجاره انبار در محمد شهر کرج

 

اجاره انبار در محمد شهر کرج معمولاً دو دلیل کلی دارد ؛ نخست کاربردهای شخصی و سپس مقاصد تجاری!

در همین رابطه افرادی در این شهر زندگی می کنند که به دلیل انجام تعمیرات یا بازسازی خانه خود تا اتمام عملیات مذکور از وسایلشان در این اماکن نگهداری می کنند . این در حالیست که مسافرت های طولانی مدت، جمع آوری جهیزیه، متارکه و عدم کاربرد بسیاری از این وسایل هم از دیگر علل اجاره انبار در محمد شهر کرج به صورت شخصی می باشد .

با وجود مراکز صنعتی و تولیدی فراوانی که در محدوده این شهر وجود داشته و ذخیره کالاهای آماده و نیم ساخته نیز بخش جدایی ناپذیر امور اینچنینیست، در نتیجه اجاره انبار در محمد شهر کرج به منظور استفاده مجموعه های مذکور بسیار رایج است .

 

انبار برادران میری

 

مجموعه انبارهای برادران میری با قرارگیری در شهر قدس، با وجود داشتن فاصله ای محسوس از محمد شهر باز هم جزو نزدیکترین مراکز نگهداری از محصولات آنجا می باشد که دارای استانداردهای لازم بوده و این کار را به صورت تخصصی انجام می دهد . امنیت بالا، وجود استاندارد و گواهینامه های ضروری از سوی مراجع ذیصلاح، وجود نیروی متخصص، دسترسی آسان و تنوع در متراژ انبارها از جمله مهمترین ویژگی های این مرکز است که می توان به آن ها اشاره کرد .

در همین ارتباط چنانچه نیازمند دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اجاره انبار در این محدوده هستید، می‌توانید هم اینک با ما تماس حاصل فرمایید .

لازم به ذکر است که سوله های موجود در مجموعه انبارهای میری دارای امکانات کامل از جمله آب، برق 3 فاز، گاز، تلفن و اینترنت بوده که قابلیت تبدیل شدن به کارگاه را نیز دارند . نهایتاً گفتنیست که همکاران من در مجموعه پیش روی آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند .

Main Menu

Main Menu

Main Menu