اجاره انبار در تهران

اجاره انبار در تهران

انبار وسایل منزل در کرج

انبار وسایل منزل در کرج : بی تردید در میان همه شهرهای ایران ، کرج شبیه‌ترین ساختار را به تهران دارد ! شهری با داشتن تاریخچه‌ای قدیمی اما ظاهری جوان و مدرن ( که آمار زادو ولد یا وجودخطوط مترو در این شهر گواهی بر این مدعاست ) پس از تهران مهاجرپذیرترین شهر کشور لقب گرفته و با داشتن جمعیت قریب به 2 میلیون نفری خود (با احتساب شهرستان های حومه آن) در جمع 5 شهر پرجمعیت کشور قرار دارد .

 

زمانی که در یک کلان‌شهر زندگی می کنید ، بدیهیست که با چالش‌هایی در حد همین حد و اندازه هم دست و پنجه نرم خواهید کرد . مهم نیست که ساکن تهران، مشهد، رشت، شیراز، تبریز، اصفهان یا همین کرج هستید ، در مواردی زندگی شهرنشینی مشکلاتی را برای شما به وجود می آورد که مختص خود بوده و ساکنینش را به دردسر می اندازد ، مشکلاتی که لزوم اجازه انبار وسایل خانگی و نگهداری از آن‌ها دور از دسترس صاحبانشان یکی از نمونه‌های ملموس آن می باشد .

 

 

چرا عده‌ای لوازم خانگی خود را انبار می کنند ؟

همه ما در زندگی خود وسایلی داریم که نه مایل به دور انداختن آن بوده، نه به طور مستمر از آن‌ها استفاده می کنیم و نه این محصولات را می فروشیم. در چنین مواقعی انباری خانه به عنوان مأمن نگهداری از چنین وسایلی به پناهگاهی تبدیل می شود تا از کالای مورد نظر حراست کرده و تا موعد استفاده بعدی آن را از شر آسیب های فیزیکی، استفاده افراد غیرخودی، به سرقت رفتن یا اشغال فضایی مفید از خانه حفظ نماید.

 

پر واضح است که با زیاد شدن اینگونه محصولات ، بزرگ شدن ابعاد وسایل تازه منتقل شده به این بخش و عدم تخلیه نمونه های قدیمی و مستهلک‌تر ، این فضا دیگر کشش و گنجایش نگهداری از وسایل خانه را نداشته و افراد مورد نظرمان مستلزم در اختیار گرفتن انبار وسایل منزل در کرج یا هر شهر دیگری که در آن زندگی می کنند هستند.

 

این در حالیست که در موارد متعددی هم پیش می‌آید که اختیار خود خانه مورد نظر نیز از دست این فرد خارج شده و مستلزم تخلیه کلی کل می باشند.

  • تخلیه به منظور بازسازی و نوسازی
  • نقل مکان به خانه‌ای کوچکتر و عدم امکان استفاده از برخی محصولات
  • نگهداری از وسایل زندگی تا خالی و مهیا شدن خانه جدید
  • جمع‌آوری ذره ذره محصولات تا موعد انتقال کلی آن ‌ها (مانند جمع‌آوری جهیزیه یک تازه عروس و داماد)
  • نگهداری از وسایل به دلیل عدم حضور بلند مدت مالکین آن ها (مثلاً به دلیل مسافرت های طولانی مدت ، اعزام به ماموریت یا تحصیل در خارج از کشور، سکونت در خانه ای فرنیش و ...)
  • نگهداری از یک سری وسایل تا موعد به فروش رسیدن آن ها
  • متارکه و از هم پاشیدن شیرازه یک خانه
  • فوت یک شخص تنها و ...

از جمله مهمترین عواملیست که به اجاره انبار لوازم خانگی منتج می شود .

 

 

انبار وسایل منزل در کرج

همانطور که در مقدمه این یادداشت گفتیم ، کرج یکی از کلانشهرهای ایران بوده که سبک زندگی در آن برخی از ساکنینش را به در اختیار گرفتن انبار وسایل منزل در کرج به یکی از دلایل فوق سوق می دهد . در همین رابطه یافتن انباری که ویژگی های لازم برای نگهداری از این محصولات را داشته باشد کار چندان ساده ای نیست .

 

نباید فراموش کرد که این محصولات را نمی توان در فضای باز نگه داشت ، امکان نگهداری از آن ها در محیط های نمدار ، تحت تابش مستقیم خورشید ، بسیار گرم یا بسیار سرد بدون وجود تهویه و دارای جانوران موذی هم میسر نیست . به همین دلیل نیازمند یافتن مکانی هستیم که به صورت تخصصی قادر به نگهدری از لوازم منزلمان باشد .

 

از سویی دیگر وجود امنیت زیاد که بواسطه سامانه های حراستی و نظارتی مختلف مانند دوربین های مدار بسته ، دزگیر ، سگ های نگهبان ، حضور شبانه روزی نیروی انسانی و ... تضمین می شود نیز از دیگر پیشنیازهای اجاره انبار وسایل منزل در کرج می باشد .

 

دسترسی آسان ، سرویس‌دهی 24 ساعته و وجود نیروهای کاری که در حمل و نقل این محصولات به ما کمک کنند نیز از دیگر مواردیست که می توان به آن‌ها اشاره کرد .

 

 با کنار هم قرار دادن این عوامل خواهیم دید که مجموعه ای مانند انبارهای برادران میری – واقع در شهر قدس – این امکان را برای ساکنین کرج و شهرهای حومه آن به وجود می آورد که با سپردن لوازم زندگی خود به آن ها خیالشان از بابت حفظ کیفیت و ساختار فعلی لوازم زنگیشان آسوده شده و بتوانند به محض برقرار شدن شرایط ایده‌آل در پی برگرداندن این اجناس بیایند .

Main Menu

Main Menu

Main Menu