اجاره انبار در تهران

اجاره انبار در تهران

اجاره سوله در شهر قدس

با گذر از جاده مخصوص کرج یا همان بزرگراه فتح ، پس از طی 20 کیلومتر مسافت به شهرستانی در مرز های غربی استان تهران می رسیم که "قدس" نام دارد . این شهرستان که بیشتر با نام «قلعه حسن خان» از آن یاد می شود ، به عنوان یکی از نواحی شهریار به شکل امروزی خود درآمده و قریب به یک دهه پیش به طور مجزا به عنوان شهرستان قدس مطرح گردید .

در کنار شهر قدس که مرکز این شهرستان می باشد ، شهر سرخه حصار ، دهستان های دانش و هفت جوی و همچنین روستاهای زرنان بالا و پایین چنان مجموعه ای را پدید آورده اند که نظر صنعتگران زیادی را به خود جلب کرده است . قرار گیری در مجاورت دو شهر تهران و کرج با جمعیتی میلیونی به عنوان بازار هدفی پر رونق و جذاب ، گذشتن خط آهن تهران تبریز از کنار آن ، وجود زمین های ارزان با کاربری های صنعتی و نیروی کار جوان و در دسترس سبب شده است تا روستای " سبزه الماس " ی که تا دهه ها پیش جز اهالی آن از وجودش اطلاع نداشته باشند ، اینک به ناحیه محبوب و پر اهمیتی در حوزه صنعت تبدیل شده و به زادگاه محصولاتی مرغوب و نامدار مبدل گردد .

مجموعه پیدمکو با فعالیت در زمینه ساخت ماشین آلات صنایع پتروشیمی ، مجموعه آوا  به عنوان تولید کننده قطعه و قالب های صنعتی ، کارخانه صنعتی تهران تکنیک به عنوان سازنده قطعات پلاستیکی صنعتی و مخازن ، شرکت تولیدی جاوید رنگ پویا به عنوان سازنده انواع رنگ ، رزین و اپوکسی های پلی استر ، گروه صنعتی پات ایران به عنوان پیشگامان تولید مبلمان اداری و ادوات مشابه ، مجموعه آژند سیم آریا به عنوان تولید کننده انواع میلگرد و سیم های صنعتی تنها بخش کوچکی از مجموعه های فعال در این ناحیه می باشند . همین کثرت تجّار و صنعتگران در این وسعت 115 کیلومتر مربعیست که سبب شده است تا این شهرستان به عنوان ناحیه ای صنعتی ، مناسب برای راه اندازی یک کسب و کار صنعتی و اجاره سوله در شهر قدس مطرح گردد .

علاوه بر این ، اجاره سوله در شهر قدس به عنوان انبار نیز از دیگر کاربردهای فراوان سازه های صنعتی این ناحیه است که سبب شده است تا متقاضیان امر با هزینه ای محدود و معقول ، فضایی را در اختیار گیرند که چنانچه در شعاعی مشابه در جهات دیگر پایتخت ( اجاره انبار در تهران) قرار داشت ، قیمت به مراتب بالاتری را می طلبید . فاصله این شهر تا پایتخت در حدود 1 ساعت می باشد ، از این روی کارگران و کارفرمایان فراوانی وجود دارند که ساکن تهران بوده و این مسیر را همه روزه می پیمایند ، لذا اجاره انبار و اجاره سوله در شهر قدس در کسوت کارگاهی صنعتی یا انبار دپوی محصولات عملی نامعقول نبوده و با وجود این فاصله  قابل توجه محل ارتزاق عده فراوانی از هموطنان تهرانی و کرجیمان –به جز بومی های منطقه- می باشد .

Main Menu

Main Menu

Main Menu