اجاره انبار در تهران

اجاره انبار در تهران

اجاره انبار در جاده شهریار : با بررسی راه ها و شریان های اصلی کشورمان که میان شهرهای مختلف وجود دارند، بعضی از آن‌ها را بواسطه مراکز یا اماکنی که در مجاورتشان به وجود آمده اند مهم و کاربردی تر از مسیرهای مجاور یا دارای مبدأ و مقصدی یکسان با آن‌ها می‌یابیم . در همین رابطه جاده شهریار به عنوان یکی از مسیرهای غربی تهران دارای چنین شرایطیست که در ادامه بیشتر به آن و اهمیت اجاره انبار در جاده شهریار خواهیم پرداخت :

جاده شهریار کجاست؟

چنانچه در بزرگراه فتح از شرق به سمت کرج حرکت کنیم، به چهارراهی خواهیم رسید که از برخورد این مسیر با بلوار کرمان خودرو به وجود آمده است . چنانچه راه خود را به سمت چپ کج کرده و در جهت جنوب غربی حرکت کنیم در حقیقت پای در جاده شهریار گذاشته ایم .

این مسیر پس از طی پیچ و قوس هایی به بلوار شهید کلهر (جاده آدران - شهریار) می رسد، جایی که در تقاطعی غیر همسطح عده ای از همسفران ما در طول مسیر راه خود را به سمت کرج کج کرده و وارد جاده کرج شهریار می شوند، عده ای راه بلوار مذکور را پیش گرفته و عده نیز همراه با ما تا انتهای این مسیر یعنی بلوار شورا می آیند . لازم به ذکر است که در کنار این مسیر های اصلی، ده ها خروجی فرعی نیز وجود داشته که رهگذران را به شهر قدس، شهرک صنعتی گلگون، محمد آباد، اندیشه، شهریار و ... هدایت می کند .

بزرگراه باغستان همانند جاده شهریار از تهران شروع شده، به این شهر رسیده و پس از رسیدن به یکدیگر در امتداد جاده بوئین زهرا – شهریار با یکدیگر ادغام می شوند، اما مساله ای که موجب اهمیت بیشتر این مسیر شده است قدمت بیشتر و وجود مراکز صنعتی مهمتری که در مسیر آن وجود دارند می باشد . با صرف نظر کارخانه و کارگاه های کوچک و بزرگ، باغ های میوه، مجتمع های پذیرایی، مراکز فنی،  معادن گوناگون و صد البته مشاغلی که در خود شهریار جریان دارند ، شهرک صنعتی گلگون یکی از مهمترین نواحی قرار گرفته در مجاورت مسیر مذکور بوده که سبب شده است تا اجاره انبار در جاده شهریار اهمیت زیادی یابد .

شهرک های صنعتی جاده شهریار

شهرک صنعتی گلگون با قرار گیری در آستانه 20 سالگی خود زمینی به مساحت 65 هکتار و قریب به 1000 واحد صنعتی را شامل می شود . یکی از مهمترین ویژگی های این شهرک نزدیکی به تهران، کرج، شهر قدس و شهریار می باشد که سبب شده است تا علاوه آمد و شد راحت نیروی انسانی، ترابری محصولات نیز در شرایط خوبی قرار داشته باشد . اگرچه مجموعه های فعال در این شهرک در حوزه های مختلفی مشغول به فعالیت هستند، اما می توان گفت که صنف سازندگان مصنوعات فلزی حضور پررنگتری در این ناحیه داشته و به نوعی شهرک مورد نظر را به پایگاه شناخته شده ای برای فعالیت های خود تبدیل کرده اند .

در سمت دیگر جاده مورد نظر، در قرینگی شهرک گلگون شهرک صنعتی زاگرس و گلبرگ را داریم، فضایی 210 هکتاری که با داشتن 700 واحد فعال وضعیتی مشابه مورد قبلی داشته و با داشتن مراکزی که به صورت تخصصی به امر بسته بندی و صنایع فلزی شامل قطعه سازی و قالب سازی و همچنین صنایع چوبی و سلولزی ، صنایع شیمیایی و پلاستیک، صنایع غذایی و ... می مشغولند دارای کسب و کارهای پویایی می باشد . گفتنیست که در توضیحات این شهرک آمده است که بواسطه نزدیکی به دو مجموعه سایپا و ایران خودرو به این محدوده، بخشی از امور برون سپاری آن ها در شهرک صنعتی زاگرس و گلبرگ انجام می شود .

اجاره انبار در جاده شهریار

با توجه به توضیحات فوق، پر واضح است که مجموعه های مذکور برای نگهداری از مواد اولیه خود و همچنین محصولات آماده به ارسال (برای فروش یا ورود به خط تولید مجموعه ای دیگر) اجاره انبار متناسب با ماهیت کالاهایشان نیاز دارند . اگرچه در نظر اول خرید یا اجاره یک انبار در این شهرک ها یا نزدیک جاده شهریار برای این مشاغل گزینه مطلوبی به نظر می رسد، اما گاهی به دلیل گرانی املاک مذکور، فقدان جایی خالی یا تمایل به نگهداری از این اموال در فضایی دورتر لازم است تا صاحب این مشاغل نیم نگاهی نیز به شهر قدس داشته باشند .

در همین رابطه مجموعه انبارهای برادران میری به عنوان مجموعه ای متخصص در امر انبارداری ، با داشتن واحدهایی با متراژهای گوناگون، گواهینامه و استانداردهای لازم و شرایط ایده آل امنیتی و ترانزیتی آماده است تا بار ذخیره محصولات متقاضیان امر را از دوش ایشان بردارد . نهایتاً چنانچه نیاز به اخذ مشاوره یا کسب اطلاعات بیشتر دارید می توانید هم اکنون با ما تماس حاصل فرمایید، کارشناسان مجموعه پیش روی آماده پاسخگویی و راهنمایی شما می باشند .

اجاره سوله در شهر قدس

با گذر از جاده مخصوص کرج یا همان بزرگراه فتح ، پس از طی 20 کیلومتر مسافت به شهرستانی در مرز های غربی استان تهران می رسیم که "قدس" نام دارد . این شهرستان که بیشتر با نام «قلعه حسن خان» از آن یاد می شود ، به عنوان یکی از نواحی شهریار به شکل امروزی خود درآمده و قریب به یک دهه پیش به طور مجزا به عنوان شهرستان قدس مطرح گردید .

در کنار شهر قدس که مرکز این شهرستان می باشد ، شهر سرخه حصار ، دهستان های دانش و هفت جوی و همچنین روستاهای زرنان بالا و پایین چنان مجموعه ای را پدید آورده اند که نظر صنعتگران زیادی را به خود جلب کرده است . قرار گیری در مجاورت دو شهر تهران و کرج با جمعیتی میلیونی به عنوان بازار هدفی پر رونق و جذاب ، گذشتن خط آهن تهران تبریز از کنار آن ، وجود زمین های ارزان با کاربری های صنعتی و نیروی کار جوان و در دسترس سبب شده است تا روستای " سبزه الماس " ی که تا دهه ها پیش جز اهالی آن از وجودش اطلاع نداشته باشند ، اینک به ناحیه محبوب و پر اهمیتی در حوزه صنعت تبدیل شده و به زادگاه محصولاتی مرغوب و نامدار مبدل گردد .

مجموعه پیدمکو با فعالیت در زمینه ساخت ماشین آلات صنایع پتروشیمی ، مجموعه آوا  به عنوان تولید کننده قطعه و قالب های صنعتی ، کارخانه صنعتی تهران تکنیک به عنوان سازنده قطعات پلاستیکی صنعتی و مخازن ، شرکت تولیدی جاوید رنگ پویا به عنوان سازنده انواع رنگ ، رزین و اپوکسی های پلی استر ، گروه صنعتی پات ایران به عنوان پیشگامان تولید مبلمان اداری و ادوات مشابه ، مجموعه آژند سیم آریا به عنوان تولید کننده انواع میلگرد و سیم های صنعتی تنها بخش کوچکی از مجموعه های فعال در این ناحیه می باشند . همین کثرت تجّار و صنعتگران در این وسعت 115 کیلومتر مربعیست که سبب شده است تا این شهرستان به عنوان ناحیه ای صنعتی ، مناسب برای راه اندازی یک کسب و کار صنعتی و اجاره سوله در شهر قدس مطرح گردد .

علاوه بر این ، اجاره سوله در شهر قدس به عنوان انبار نیز از دیگر کاربردهای فراوان سازه های صنعتی این ناحیه است که سبب شده است تا متقاضیان امر با هزینه ای محدود و معقول ، فضایی را در اختیار گیرند که چنانچه در شعاعی مشابه در جهات دیگر پایتخت ( اجاره انبار در تهران) قرار داشت ، قیمت به مراتب بالاتری را می طلبید . فاصله این شهر تا پایتخت در حدود 1 ساعت می باشد ، از این روی کارگران و کارفرمایان فراوانی وجود دارند که ساکن تهران بوده و این مسیر را همه روزه می پیمایند ، لذا اجاره انبار و اجاره سوله در شهر قدس در کسوت کارگاهی صنعتی یا انبار دپوی محصولات عملی نامعقول نبوده و با وجود این فاصله  قابل توجه محل ارتزاق عده فراوانی از هموطنان تهرانی و کرجیمان –به جز بومی های منطقه- می باشد .

مشتریان انبارها را به منظورهای متعددی اجاره می‌کنند. هر انباری دارای اندازه و حجم مخصوص به خود می‌باشد. اندازه و متراژ انبار تعیین کننده نوع کاربری آن است. اگر قصد اجاره انباری را دارید بهتر است قبل از هر اقدامی نسبت به اندازه و ظرفیت آن اطلاع پیدا کنید تا بتوانید بهتر تصمیم گیری کنید.

مشتریانی که قصد اجاره انبار را دارند معمولا هر کدام هدف به خصوصی را دنبال می‌کنند. برخی به منظور تولید کردن کالای صنعتی و برخی دیگر به منظور نگهداری و ذخیره کالای خود انبار اجاره می‌کنند. به طور کلی موارد استفاده از انبار به شرح زیر است.

Main Menu

  • Plataforma Steam
  • ForoGuate
  • ForoCarros

Main Menu

  • Plataforma Steam
  • ForoGuate
  • ForoCarros

Main Menu

  • Plataforma Steam
  • ForoGuate
  • ForoCarros

برای موفقیت در هر کاری می‌بایست در ابتدا با اصول و مبانی کار آشنا شوید و انبارداری نیز از این قاعده مستثنا نیست. بنابراین بهتر است به نکات و مسائلی که در این رابطه وجود دارند آشنا باشید تا بعد از اجاره انبار بتوانید به صورت حرفه‌ای مسائل داخلی انبار را مدیریت کنید. در ادامه مقاله به بیان وظایف انباردار و ذکر توانمندی‌های کارگران می‌پردازیم.

Main Menu

Main Menu

Main Menu